miercuri, 2 martie 2011

MOVILE SI PROMONTORII PLOIESTENE (5)

Azi aveti posibilitatea sa vedeti (in premiera!) o harta din 1915, cu Ploiesti si imprejurimile sale, unde puteti distinge o sumedenie de movile si promontorii, dar si (important) bisericile din aceasta zona, multe ridicate, asa cum ati vazut, tot pe niste movile sau promontorii. Va las sa umblati putin in jurul orasului, poate vedeti ceea ce am vazut eu: stransa legatura dintre acestea, anumite relatii geometrice, sau pote veti descoperi alte lucruri pe care eu le-am trecut cu vederea. Va las sa descoperiti si vechile nume ale unor localitati, unele foarte sugestive...
As spune ca harta e un fel de "google earth" avant la lettre.
Harta o am multumita domnului arh. Andreicut Mihai si a blogului domniei sale, http://urbanismul.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu